loading...
مسعود و دوستان

مسعود دشتبانی بازدید : 14 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

UFO چيست؟

به هر گونه پدیده دیداری در آسمان که قابل شناسایی نباشد شیء ناشناس پرنده یا یوفو گفته می‌شود. مشاهده اشیاء ناشناس پرنده که بیشتر با نام بشقاب پرنده شناخته می‌شوند مدت‌هاست از سوی افراد بسیاری (بیش از شصت هزار مورد) گزارش می‌شود.

اشیای مشاهده شده در آسمان یا در روی زمین را که تعبیر و تفسیر رفتار، حرکت، نمای ظاهری، نورافشانی و سایر ویژگیهایشان در چارچوب دانش ما، مشکل یا غیر ممکن به نظر آید و یا ظاهرا چنان نشان دهد که فناوری آنها نتواند فناوری زمین باشد یوفو (UFO) می‌نامند. کلمه یوفو از ترکیب حرق اول نام انگلیسی این اشیاء یعنی Unidentified Flying Objects، گرفته شده و برابر فارسی آن «اشیای پرنده ناشناخته» است.

 این اشیاء را بشقابهای پرنده، اشیاء مرموز آسمان، اشیاء فضایی نامتعارف و نامهای دیگر نامیده‌اند. این نامها بویژه اصلاح بشقاب پرنده و برداشت مردم از ماهیت و منشأ آن توسط مطبوعات عنوان و منتشر و متداول شده‌است. در جامعه علمی از اصلاح بشقاب پرنده برای اشیاء یاد شده استفاده نمی‌شود، زیرا همه آنها به شکل بشقاب نیستند. اطلاعات جمع آوری شده درباره بشقابهای پرنده در چند دهه گذشته، شامل عکس، مشاهده راداری، شواهد عینی و اثرهای بجای مانده روی زمین یا محیط اطراف محل فرود این شی پرنده، همه دلالت بر وجود آن می‌کنند

تاريخچه گزارش بشقاب پرنده ها

در اسناد تاریخی بطور وضوح، مطلبی درباره بشقاب پرنده یافت نمی‌شود، مطالبی که در اسناد تاریخی به عنوان پدیده‌های غیر متعارف نام برده شده‌اند، همان پدیده‌های آسمانی هستند. اگر چه باستان شناسان، در گوشه و کنار جهان، اشکالی را یافته‌اند که تا آنها را به عنوان تصویر سفینه‌های انسان ماورا زمین قلمداد می‌کنند، این برداشتها درست نیست. بشقاب پرنده‌های زیادی در سال ۱۲۷۶ (۱۸۹۷) در آمریکا دیده شده‌اند. مردم آنها را کشتی هوایی (Air ship) می‌نامیدند، که شبیه دیریژابل بودند (Dirigeable) بودند. بشقابهای پرنده به مفهوم امروزی آنها، ابتدا از سال ۱۳۲۲ (۱۹۴۳) تا پایان جنگ جهانی دوم مشاهده شده‌اند که همان فوفایتر (Foo Fighter) آلمانیها بودند.

در روزنامه‌های ۲۲ آذر ۱۳۲۷ (۱۳ دسامبر ۱۹۴۴)، گلوله‌های نقره‌ای شناور در هوا، که متناوبا خاموش و روشن می‌شدند و هواپیماهای شکاری و بمب افکنها را تعقیب می‌کردند، سلاحهای جنگی نازیها معرفی شدند. درست در زمانی که فناوری ساخت موشک و هواپیما به مرحله‌ای رسید که امکان سفرهای فضایی را بطور واقعی متصور کرد، فعالیت بشقابهای پرنده بطور ناگهانی افزیش یافت. روز جهانی بشقاب پرنده را باید ۲ تیر ۱۳۲۶ (۱۴ ژوئن ۱۹۴۷) در نظر گرفت، زیرا در بعد از ظهر این روز بود برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، گزارش مشاهده بشقاب پرنده در مطبوعات ایالات متحده آمریکا چاپ شد و از این روز صحبت بشقاب پرنده میان مردم شایع شد. مشاهده بیش از بیش بشقاب پرنده در کشورهای مختلف جهان در سال ۱۳۲۶ (۱۹۵۷) سبب شد تا این سال را «سال جهانی بشقاب پرنده» نام گذاری کنند.

اين عكس در صحراي آريزونا گرفته شده است

شاهده موجودات فضايي به همراه شاهدان عيني

تاريخ: سال ۱۹۸۴
اسم: خوزه هايچين
مکان: برزيل
رويداد: برخورد نزديک از نوع سوم



(خوزه هايچين) كارگر نقشه بردار با عده اي از كارگران مشغول كار بود كه ناگهان مشاهده كرد كه يك سفينه مدور فلزي شبيه بشقاب ، به رنگ خاكستري و سفيد در محوطه كارخانه فرود آمد.
به محض اينكه سفينه به زمين نشست صداي سوت عجيب و ناراحت كننده اي از آن خارج شد و همه كارگران پا به فرار گذاشتند! به جز خود (هايچين) كه بهت زده سر جاي خود ايستاده بود . به گفته ي او سفينه فضايي در حدود 5/4 متر عرض داشت و روي پايه هاي منحني شكلي بر روي زمين فرود آمده بود.پس از فرود ،3 پيكر شبيه انسان از آن خارج شدند.قد آنها بلندتر از آدمهاي معمولي بود و حدود 2متر و 10 سانتيمتر ارتفاع داشتند.تمام سر و بدنشان به وسيله لباسهاي پف دار شفافي پوشيده شده بود.هر سه داراي كله هاي بزرگ و گرد بودند، چشماني درشت داشتند و بر صورت آنها هيچ مويي نه در ابرو و نه در سر و ريش وسبيل ديده نمي شد! ولي با وجود اين (هايچين) آنها را خوش قيافه تشخيص داده بود.موجودات فضايي چند بار دور (هايچين) گشتند و 8 دايره روي زمين رسم كردند و نشان دادند كه هفتمين دايره خانه و محل زندگی خودشان است كه سياره اي ديگر در آسمان است.

آنها خيلي سعي كردند (هايچين) راراضي كنند كه با آنها سوار بر سفينه شده و با هم به فضا بروند ولي او زير بار نرفت و با وجود دعوتهاي مكرر آنها سوار سفينه نشد...
در تمام اين مدت (هايچين) بي حركت در جاي خود ايستاده بود و آنها را نگاه مي كرد بدون آنكه قادر باشد دست يا پاي خود را تكان دهد و يا فرياد كشيده و كمك بخواهد...گويي توسط آنها هيپنوتيزم شده است!

موجودات غريبه مهربان گاهي براي جلب توجه (هايچين) دست به كارهاي عجيب و غريب هم مي زدند..مثلا جفت مي زدند و به هوا مي پريدند و يا سنگهاي غول پيكر را از زمين بلند مي كردند و به اطراف پرت مي كردند...اما با همه اينها (هايچين) دعوتشان را نپذيرفت و آنها وقتي از موافقت او نا اميد شدند بدون اينكه دست به تهديد و يا خشونت بزنند سوار بر سفينه خود شدند و به آسمان صعود كردند و ناپديد شدند...قابل ذكر است كه دوستان و همكاران (هايچين) از جايي كه در آن پنهان شده بودند شاهد همه چيز بودند و بعدا همگي صحت اين گزارش را تاييد كردند.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم تیر 1387ساعت 10:32  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

مكان دلخواه UFO

نقشه فوق توسط جی آلن هینک تهیه شده است و پراکندگی مشاهده بشقاب پرنده ها در ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد. ظاهرا غرب آمریکا بیشتر مورد توجه UFO ها بوده است.

براي ديدن عكسهاي بيشتر ميتوانيد به اين لينك مراجعه كنيد:http://www.ufodigest.com/photo

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 14:34  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

قدرت مانور باور نكردني بشقاب پرنده ها

در سال 1990 یک بشقاب پرنده مثلثی شکل در شرق بروکسل ظاهر شد و پس از مشاهده ی آن دو فروند جنگده ی اف 16 برای تعقیب آن اعزام شدند. اما متاسفانه این تعقیب و گریز بدون نتیجه پایان یافت.در حین این عملیات حادثه بسیار حیرت انگیزی رخ داد:

خلبانانی که بشقاب پرنده را تعقیب می کردند اظهار داشتند که آن در مدت زمان یک ثانیه از ارتفاع 7000 فوتی (2000) به ارتفاع 600 فوتی (180 متری) سقوط کرد و در آن ارتفاع به پرواز خود ادامه داد!!!

::. این تغییر فشار ناگهانی فشاری برابر 40 جی (40 هزار برابر جاذبه ی زمین) به بشقاب پرنده وارد می کند. {جالبه بدونیم حداکثر فشاری که فضانوردان تا به امروز تجربه کرده اند 6/3 جی بوده که تازه به تدریج بر اونها وارد می شده نه یک باره و در عرض یک ثانیه! }

دانشمندان و کارشناسان با تحقیقات آزمایشگاهی پیش بینی می کنند که اگر دانش بشری بسیار پیشرفت کند و بتواند شرایط اضطراری را مهیا کند انسان قادر خواهد بود 8 جی فشار را تحمل کند.{در این فشار بدون تهیه شرایط و تجهیزات پیشرفته تمام ارگان ها داخلی بدن انسان از هم می پاشد و متلاشی می شود.}

کارشناسان می گویند : از نظر مقاومت فلزات در برابر فشار هیچ هواپیمایی قادر نیست بیشتر از 15 جی فشار را تحمل کند که آن هم مستلزم تجهیز بدمه ی هواپیما با آلیازی است که تا کنون ساخته و آزمایش نشده است.در عین حال مشاهده شده که بشقاب پرنده ها تا 400 جی فشار را هم می توانند تحمل کنند!

 ::. از طرفی این تغیر ارتفاع ناگهانی بشقاب پرنده از یک بعد دیگر هم قابل مطالعه است.بشقاب پرنده در زمان تنها یک ثانیه از ارتفاع 7000فوتی به 600 فوتی سقوط کرد. یعنی با سرعت حیرت انگیز 6500 کیلومتر در ساعت!! در چنین سرعتی در اثر برخورد هوا با بدنه ی هواپیما 4500 درجه گرما حاصل می شود. هیچ فلزی نیست که بتواند چنین دمایی را تحمل کند. بدنه ی هواپیما از هر فلزی که باشد اگر در این سرعت پرواز کند بدنه ی آن ذوب می شود. ضمن این که هیچ هواپیمایی تا کنون ساخته نشده که بتواند به چنین سرعتی دست یابد.

نتیجه...

از موارد فوق می توان دو نتیجه گیری کرد :

1- جنس این بشقاب پرنده از فلزی است که در کره ی زمین یافت نمی شود.

2-سیستم حرکتی آن فوق العاده پیشرفته است به طوری که از ایجاد اصطکاک بین هوا و بدنه ی هواپیما جلوگیری می کند.یکی از فرضیه های جالب در باره ی سیستم حرکتی آنها این است که این بشقاب ها مجهز به مولد پرتوی کاتدی می باشندو مولکولهای هوای اطراف سفینه را یونیزه می کنند. به این ترتیب در اطراف بشقاب پرنده خلاء ایجاد می شود .بنابر این دیگر اصطکاک معنایی ندارد و سفینه می تواند با سرعت سرسام آوری به حرکت در بیاید.در واقع با این کار بشقاب پرنده یک سپر نامرئی در مقابل هجوم ذرات هوا برای خود می سازد.

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 14:19  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

دیدن بشقاب پرنده ها به روایت تاریخ

 در اسناد تاریخی بطور وضوح، مطلبی درباره بشقاب پرنده یافت نمی‌شود، مطالبی که در اسناد تاریخی به عنوان پدیده‌های غیر متعارف نام برده شده‌اند، همان پدیده‌های آسمانی هستند. اگر چه باستان شناسان، در گوشه و کنار جهان، اشکالی را یافته‌اند که تا آنها را به عنوان تصویر سفینه‌های انسان ماورا زمین قلمداد می‌کنند، این برداشتها درست نیست.

بشقاب پرنده‌های زیادی در سال 1276 (1897) در آمریکا دیده شده‌اند. مردم آنها را کشتی هوایی (Air ship) می‌نامیدند، که شبیه دیریژابل بودند (Dirigeable) بودند.

بشقابهای پرنده به مفهوم امروزی آنها، ابتدا از سال 1322 (1943) تا پایان جنگ جهانی دوم مشاهده شده‌اند که همان فوفایتر (Foo Fighter) آلمانیها بودند.

در روزنامه‌های 22 آذر 1327 (13 دسامبر 1944)، گلوله‌های نقره‌ای شناور در هوا، که متناوبا خاموش و روشن می‌شدند و هواپیماهای شکاری و بمب افکنها را تعقیب می‌کردند، سلاحهای جنگی نازیها معرفی شدند. درست در زمانی که فناوری ساخت موشک و هواپیما به مرحله‌ای رسید که امکان سفرهای فضایی را بطور واقعی متصور کرد، فعالیت بشقابهای پرنده بطور ناگهانی افزیش یافت. روز جهانی بشقاب پرنده را باید 2 تیر 1326 (14 ژوئن 1947) در نظر گرفت، زیرا در بعد از ظهر این روز بود برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، گزارش مشاهده بشقاب پرنده در مطبوعات ایالات متحده آمریکا چاپ شد و از این روز صحبت بشقاب پرنده میان مردم شایع شد. مشاهده بیش از بیش بشقاب پرنده در کشورهای مختلف جهان در سال 1326 (1957) سبب شد تا این سال را "سال جهانی بشقاب پرنده" نام گذاری کنند.

ماهیت بشقاب پرنده

بررسی گزارشهای مشاهده بشقاب پرنده توسط افراد مطلع و آشنا، فقط معتبر است. زیرا، بسیاری از کسانی که مدعی مشاهده بشقاب پرنده شدند، اشیاء یا پدیده‌های شناخته شده را به عنوان بشقاب پرنده تلقی کردند.

مشهورترین و آشناترین این اشیاء یا پدیده‌ها عبارتند از: موشکهای پرتاب شده توسط هواپیما، ماهواره‌های برخاسته از زمین، شهاب، قطعات شهاب سنگ خرد شده که با انمعکاس نور خورشید روشن دیده می‌شوند، روشن شدن ابرهای ارتفاع پایین توسط خورشید، طبقات موشکهای حامل، نورهای به رنگهای مختلف حاصل از سوختن ماهواره‌ها در جو، گلوله‌های منور نظامی، هواپیماهایی که فرود آمدنشان را علامت می‌دهند، بالونهای آزمایش، کره‌های درخشان یا قرصهای براق و روشن حاصل از انعکاس نور توسط سطوح خارجی هواپیماهای مدرن، دنباله بخار هواپیماها، سطح بالونهای آزمایشی و هر سطح صیقل داده شده، حشراتی که در ارتفاعات خیلی بالا پرواز می‌کنند، پرندگان، هاله نورانی اطراف خطوط سیمهای انتقال برق فشار قوی در اثر احاطه شدن با کریستالهای یخ در زمستان، سیارات، ستاره‌های درخشان، نورافکن، اعلانات نورانی بدنه هواپیما، امواج انعکاس یافته رادارهای دور برد روی صفحه رادار (در اثر تغییرات محلی جو)، هواپیماهای بدون خلبان، سراب نوری جو، سراب الکترونیکی یونکره‌ای، کاغذ سفید سرگردان در هوا که در اثر تابش نور خورشید درخشان دیده می‌شوند، حباب کف و غیره.

از میان اشیاء و پدیده‌های نامبرده، هیچ شی به انداره سیاره زهره به عنوان بشقاب پرنده گزارش نشده است. دلیل این است که ظهور، قطر زاویه‌ای، رنگ، قرمز شدگی تدریجی، تغییر ظاهری شکل و رنگ هنگام مشاهده با دوربینهای دو چشمی با تلسکوپهای کوچک سبب غیر طبیعی جلوه دادن سیاره زهره می‌شود. از پدیده‌های جوی دیگر که باعث ایجاد تصورات خیالی می‌شوند، بادهای شدید و خشن هستند.

فعالیتهای غیر عادی خورشیدی و پدیده‌های مختلف جوی در لایه‌های مختلف جو، شفق قطبی، گردبادهای کوچک و ... را می‌‌توان نام برد. ملاحظه می‌شود که پدیده‌ها و اشیاء گوناگونی به عنوان بشقاب پرنده می‌تواند جلوه‌گر باشد.

از میان آنها فقط تعداد کمی مربوط به بشقاب پرنده به مفهوم واقعی است. دلیل گزارشهای نامربوط به بشقتاب پرنده، بیشتر از عدم آشنایی مشاهده کنندگان با پدیده‌های طبیعی و عدم اطلاع آنها از وجود اشیاء موجود در فضا و جو زمین ناشی می‌شود.

مشخصات کلی بشقاب پرنده

تمبر ۱۶ کوپکی شوروی از سال ۱۹۶۷. نوشتۀ روی تمبر: ماهوارۀ تمدن فرازمینی. علوم تخیلی فضا.بشقابهای پرنده صورتهایی از یک شی با پیچیدگی متغیر است و معمولا از شکل هندسی کروی مشتق می‌شوند و به شکل دیسک، بیضوی (شبیه به توپ راگبی)، دوکی، استوانه‌ای و مخروطی دیده شدند.

بیشتر آنها به شکل بشقاب با قطری حدود 7.5 متر و با گنبدی به ارتفاع 1.5 تا 1.8 در وسط بودند. بشقابهای پرنده قادرند به سرعت ابعاد خود را تغییر دهند.

بشقاب پرنده شی کاملا مجهزی است که شکل سطح قابل مشاهده آن نقش ثانوی در پرواز دارد و معمولا فاقد بال و چرخ است. این اشیاء وقتی از فاصله نزدیک مشاهده می‌شوند، دارای ابعاد نسبتا کوچک، غالبا کوچکتر از ۲۰ متر هستند، ولی ابعاد انعکاسی راداری آنها تقریبا به اندازه یک هواپیمای جت بوئینگ ۷۰۷ است.

بشقابهای پرنده، معمولاً بصورت دسته جمعی پرواز می‌کنند، ولی بصورت انفرادی نیز زیاد دیده شده‌اند. آنها، گاه در فضا به قطعات کوچکتر تقسیم می‌شوند و در چندین مورد هم قطعات کوچک نورانی بهم پیوسته و شی واحدی را بوجود می‌آوزند.

ازعجایب اینکه، بشقابهای پرنده قادرند بطور ناگهانی و آنی خود را از نظرها ناپدید کنند. بشقابهای پرنده قابلیت ساکن ایستادن در هوا را دارند و می‌توانند شتاب و سرعت زیاد را داشته باشند. از ویژگیهای جالب و جذابشان نور افشانی آنها است. گزارشها نشان می‌دهند که آنها در دو فاز مختلف تاریک و روشن مشاهده می‌شوند، اغلب روی زمین می‌نشینند، گاه چنان آرام می‌نشینند که گویی روی قشری از مه آرمیده‌اند.

از ویژگیهای دیگرشان، وجود یک یا چند سرنشین در آنهاست که معمولا مایل به مشاهده شدن نیستند. سرنشینان بشقابهای پرنده مجهز به دستگاهی با توانایی تابش پرتوهایی هستند که از میان اشخاص و دیوار عبور می‌کند. سرنشینان قادر به پرواز بوده، اصابت تیر را احساس نکرده و متقابلا می‌توانند مشاهده کنندگان را فلج کنند. در برخی گزارشها آمده که سرنشینان شبیه انسان هستند.

بشقابهای پرنده در پرواز در ارتفاعات کم و یا در روی زمین اثرهایی بر دستگاههای ساخت بشر و محیط اطراف بر جای می‌گذارند. بشقابهای پرنده از تواناییهای هواپیماهای مدرن کاملا آگاهند، از اینرو فاصله خود را اسلحه هوایماها و توپهای ضد هوایی طوری حفظ می‌کنند

تا هموراه در خارج از برد موثر آنها قرار گیرند و می‌توانند کلیه سیستمهای الکترونیکی و موتوری و راداری و ... هواپیماها را از کار بیاندازند.

مشاهده کنندگانی که به بشقابهای پرنده خیلی نزدیک شدند، در معرض آثار رادیواکتیو قرار گرفتند. به علاوه، این اشیاء قادرند رادار را به موقع حس و خنثی نمایند و مانع قفل شدن رادارهای کنترل آتش شوند و در دید رادارهای دور برد واقع نشوند.

سرنشینان بشقاب پرنده مجهز به سیستم مولد نیروی دافعه قابل حمل‌اند، که پرواز و شناور شدن آنها را در فضا ممکن می‌سازد. به علاوه، پدیده‌های عدم اصابت گلوله به دستگاه و سرنشینان آن به کمک میدان دافعه قابل توجیه‌اند.

پدیده بشقاب پرنده از دیدگاه یونگ
بشقاب‌های پرنده نمونه نادری از یک شایعه بصری است که با تصاویر ذهنی جمعی که جنگجویان صلیبی در جریان محاصره اورشلیم لشکریان مستقر در مانز در جریان جنگ جهانی اول یا کاتولیک‌های گردآمده در فاطیما دیده‌اند ارتباط نزدیکی دارد .

ریشه‌های این شایعه را می‌توان به کمک دو فرضیه روشن ساخت :یک رویداد فیزیکی واقعی مبنای شکل‌گیری افسانه‌ای متناظر با خود می‌شود یا یک كهن‌الگو تجربه‌ای شهودی به وجود می‌آورد و شایعه پا می‌گیرد .به طور کلی پدیده اشیا پرنده ناشناخته از نقطه نظر روان‌شناختی و تاریخی ارزش بررسی دارد زیرا نمونه‌ای عالی از چگونگی شکل‌گیری یک افسانه یا اسطوره‌های زنده به دست می‌دهد .
همچنین روشن می‌سازد که چگونه در طول دوران‌های سرگشتگی و فشار روانی گسترده داستان‌هایی معجزه‌آسا درباره مداخله قریب‌الوقوع موجودات فرازمینی یا قدرت‌های آسمانی پا می‌گیرد .

در برخی موارد گزارش شده است که اشیا پرنده ناشناخته دراز و کشیده‌اند .در این موارد شباهت اجسام مشاهده شده به نره و مشابهت آن با دیگر نمادهای باستانی الوهیت مقتضی و به‌جاست .اما بیشتر بشقاب‌های پرنده شکل مدور دارند و شبیه نماد تمامیت هستند که به ماندالا معروف است و ای واقعیت که برخی از تصاویر تشکیل دهنده پندارها و شایعات مرتبط با اشیا پرنده ناشناخته نیز تعبیری جنسی -گرد/مادینه ,دراز/نرینه- دارند نشان می‌دهد که غریزه نیرومند جنسی در پیکربندی این پدیده سهم دارند .

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 14:16  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

ويدئوي موجود فرازميني به نمايش درآمد

 

يك مرد اهل دنور آمريكا مدعي شده وي داراي مداركي است كه نشان مي دهد موجودات فضايي واقعيت دارند.

به گزارش  به نقل از رسانه هاي آمريكا، "جف پكمن" اخيرا يك نوار ويدئويي از آنچه وي "موجودات فرازميني" ناميد را در طول يك كنفرانس خبري به نمايش گذاشت.


اين ويدئوي سياه و سفيد كه در سال 2003 توسط فردي با نام «استان رومانك» در ايالت نبراسكا گرفته شده است ظاهرا يك موجود فرازميني را نشان مي دهد.


در اين ويدئو كه تنها براي خبرنگاران به نمايش درآمده ابتدا لبه پنجره يك خانه ديده مي شود كه بعد از لحظاتي يك "موجود" تاس و تقريبا سفيد رنگ با سر بيضي شكل و چشم هاي سياه بزرگ بر روي لبه پنجره ظاهر شده، چشم هاي خود را باز و بسته مي كند، به اطراف نگاه مي كند و سپس پايين مي رود و از صفحه محو مي شود.


براساس اين گزارش حدود 50 خبرنگار در محل نمايش فيلم حاضر بودند اما مسوولان از خبرنگاران خواستند دوربين هاي خود را خاموش كنند؛ با اين هدف كه تا زمان كارشناسي اين فيلم هيچگونه ويدئويي از اين موجود عجيب و غريب پخش نشود.


جري هافمن يك توليدكننده حرفه اي فيلم و مدرس مدرسه فيلم كلرادو گفت: "به عقيده من اين فيلم به هيچ عنوان دستكاري نشده است."


آلجاندرو روجاس مدير آموزش يك شبكه تلويزيوني نيز پس از تماشاي اين ويدئو اظهار داشت: "اين موجود شبيه عروسك نبوده و "رومانك" اين توان يا انگيزه را نداشته كه بخواهد يك فيلم جعلي درست كند."


اين گزارش مي افزايد: "نمايش اين ويدئو بخشي از مجموعه تلاش هاي پكمن درباره موجودات فضايي است."


وي در تلاش است تا به گفته خودش كميسيوني در دنور براي آماده كردن زمينه سفر موجوات فضايي به زمين تشكيل دهد.


پكمن با بيان اينكه فيلم مورد نظر وي را متقاعد كرده كه در سيارات ديگر موجودات فضايي وجود دارد، افزود: "موجودات فرازميني بارها به زمين سفر كرده اند كه مستندات آن در اختيار دولت آمريكاست."


وي افزود: "براساس يك گزارش كه توسط دولت آمريكا مستند شده است حدود 57 گونه موجود فضايي وجود دارند كه از سياره ما ديدن كرده اند."


برپايه اين گزارش پكمن 54 ساله اكنون به دنبال جمع آوري 4 هزار امضا در دنور است تا بتواند موضوع تشكيل يك «كميسيون 18 نفره امور موجودات فرازميني» در اين شهر را به راي بگذارد.


به گفته پكمن اين كميسيون در صورت تشكيل به مسائل مرتبط با موجودات فضايي در زمين خواهد پرداخت و اينكه چگونه انسان ها و اين موجودات مي توانند به طور مسالمت آميز در كنار يكديگر زندگي كنند.
+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 14:7  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

كشف چندین شكل جالب در ميان علفزارهاي يك مزرعه در روس

کشف چندین شکل عجیب در علفهای مزرعه

درست در وسط سال شمسی یعنی پازدهم مرداد ماه همین امسال مردم شمال روسیه گزارش یه بشقاب پرنده را دادند. عده ی زیادی اعلام کردند که فرود یک شیء عجیب را در یکی از مزارع بیرون شهر دیده اند.پلیس گروهی را برای بررسی موضوع به مزرعه ی مذکوره فرستاد تا آنها اولین افرادی باشند که شاهد شگفت انگیز ترین منظره عمرشان باشند.دایره ای بزرگ در وسط مزرعه بوجود آمده و همه پوشش گیاهی زیرش از بین رفته.گیاهانی که در اطراف دایره بودند نیز تغییر رنگ دادند. از آنجا که امروزه پرواز هواپیماهای جاسوسی با اشکال مختلف در سراسر جهان رایج است، این واقع برای دولتمردان تعجبی به همراه نداشت. اما آنها می خواستند بدانند این جاسوس از کجا بوده و برای همین منظور تحقیقات عظیمی برای پی بردن به هویت شئی انجام دادند اما معلوم شد این شیء نه تنها از آمریکا نیست بلکه به هیچ نقطه ای از زمین تعلق ندارد. حدستون درسته. تغییر رنگ گیاهان مزرعه نمی تونسته بوسیله هیچ ماده ای بر روی کره زمین باشد .

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 13:57  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

تصاويري از جسد يك موجود فرازميني

ويدئوی جالبی از یک آدم فضائی که بازماندۀ سقوط یک بشقاب پرنده است. خودتان ببینید و قضاوت کنید.

http://www.youtube.com/watch?v=Ba_DGdZT9Qs&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=ixmCbKdlLmE&NR=1

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 13:55  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

سايتي براي جويندگان بشقاب پرنده ها

اگر تا کنون تجربه دیدن بشقاب پرنده را داشته اید و مایلید تجربه حود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا از تجربیات آنها آگاه شوید بد نیست به سایت National UFO reporting Center که مدعی است جامع و روزآمدترین منبع اطلاعاتی در مورد بشقاب پرنده ها است نیز سری بزنید.

 

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 13:53  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

مجله الكترونيكي درباره UFO يا همان بشقاب پرنده ها

UFO Casebook مجله ای اینترنتی در مورد بشقاب پرنده ها ( اشیاء پرنده ناشناخته ) است که مجموعه ای جالب از مقالات ، تصاویر ، ویدئو و گزارشات و اخبار را بصورت روزآمد گردآوری کرده است.

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 13:52  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

مشاهده شي ناشناخته (بشقاب پرنده-UFO) در ايالات مكزيكو آمريكا

تصویر زیر از یک شئ پرنده ناشناخته برفراز نیروگاه برق ویزکان در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۰۷ گرفته شده است. ادمه داستان را می توانید در آدرس http://inexplicata.blogspot.com/2007/10/mexico-ufo-over-vizcaino-power-plant.html بیابید .

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 13:51  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

ناسا در جستجوي اسناد تصادم

ناسا پذیرفت بار دیگر اسناد خود را در پی یافتن شواهدی در مورد حادثه UFO در پنسیلوانیا د رسال ۱۹۶۵ جساجو نماید.دولت از بازگشایی پرونده شئی را که در جنگلهای نزدیک کیسبرگ چهل مایلی جنوب شرق پیتسبورگ در آسمان دیده شده و سقوط کرد امتناع نمود.

ترافیک اطراف محل حادثه به دلیل حجوم جستجوگران کنجکاو بسیار شدید شده بود.

توضیح نیروی هوائی برای شئ ناشناخته این بود : شهاب سنگ

یادداشت نیروی هوائی امرایکا مدعی است پس از جستجوی شبانه در 9 دسامبر 1965 هیچ چیزی یافت نشد. شاهدان عینی گفتند شء ناشناخته بزرگی که به میوه درختان بلوط شباهت داشت به کمک یک کامیون تریلر حمل شد.

هواداران UFO ها نپذیرفتن که همه چیز تمام شده است و روزنامه نگاری به نام لزلی کین ناسا را 4 سال پیش به اختفاء اطلاعات متهم کرد.

آزانس پشته ای از مدارک را ارئه که که به اعتقاد کین کافی و پاسخگو نبودند. ادعای وی از جانب دادگاه پذیرفته شد.

قاضی دادگاه تقاضای ناسا مبنی بر کنار گذاشتن پرونده را نپذیرفت و حال اخبار امیدوارکننده اینست که آزانس پذیرفته است جستجوی جامع تری را انجام دهد.

منبع : آسوشیتدپرس

+ نوشته شده در  شنبه یکم تیر 1387ساعت 13:49  توسط موجود فضايي  |  نظر بدهید

تقسیم بندی بشقاب پرنده ها و الگوگیری بشر در نحوه ساختن یک بشقاب پرنده

   يا بشقاب پرنده حقيقت دارد؟ آيا موجودات هوشمند سيارات ديگر سعی دارند با ساکنان کره زمين تماس برقرار کنند؟
ماه ژوئيه سالگرد واقعه “رزول” است. در سال ۱۹۴۷ ساکنان مزرعه‌ای در شمال رزول در ايالت نيومکزيکوی آمريکا سقوط اشيای عجيبی در مزرعه‌شان را به پليس گزارش دادند. تحقيقات رسمی نيروی هوايی آمريکا در مورد ماهيت اين اشيا آن را قطعات يک بالن تجسسی تشخيص داد. اما بحث در مورد اينکه آيا قطعات پيدا شده در رزول متعلق به يک بشقاب پرنده بوده يا نه، همچنان ادامه دارد.
آيا تصور اينکه در گوشه‌ای ديگر از جهان ما موجودات هوشمند ديگری زندگی می‌کنند خيلی دور از ذهن است؟ موجوداتی که از سيارات خود به کره خاکی ما سفر می‌کنند تا با ما تماس بگيرند؟ چنين احتمالی چندان بعيد به نظر نمی‌رسد اما آنچه که در ميان دانشمندان و مردم عادی اختلاف ايجاد کرده است ادعاهای مردم در مورد ديدن موجودات ماورای زمين و بشقاب پرنده‌های حامل آنهاست.
دانشمندان ناسا، آژانس فضانوردی آمريکا، در تحقيقات خود همواره کليه گزارش‌های مربوط به مشاهده اشيا پرنده ناشناس را يا بی‌اساس خوانده يا دلايل علمی برای بشقاب پرنده نبودن اين اشيا ارائه کرده‌اند. بسياری از اخترشناسان نيز می‌گويند که اشيا پرنده ناشناسی که مردم ادعا می‌کنند ديده‌اند در واقع اجرام آسمانی‌اند.
اين پديده ها را مى توان، بسته به محل و منشأ آنها، به سه دسته تقسيم كرد:
الف ـ منشاء خارج از جو و درون منظومه شمسى؛
ب ـ منشاءجوى؛
ج ـ منشاء درون پوسته زمين.
دـ منشاء انسانی
در هر يك از اين دسته‌ها يك يا چند پديده مرتبط با یوفو (اشياى نورانى ناشناخته) ديده شده اســت كه توضيح مختصرى در مورد هر يك ذكر مى‌شود.
الف ـ پديده‌هاى با منشاء خارج از جو و درون منظومه شمسى
۱ـ سياره زهره: وضعيت سياره نورانى زهره و نزديكى موقعيتش به افق به گونه‌اى است كه اگر با شرايط جوى خاصى، مانند ابر آلودگى، همراه شود شبيه به يك شى نورانى خميده كشيده مى‌شود.
۲ـ قطعات ماهواره‌ها: كه به هنگام ورود به جو در ارتفاع‌هاى گوناگون مى‌سوزند و گاهى هم به سطح زمين مى‌رسند.
۳ـ شخانه‌ها يا آسمان سنگ‌ها: نادر ديده مى‌شوند. اما چون سوزان به سطح زمين مى‌رسند افراد عادى ممكن است آن را آنونا بدانند.
۴ـ بادها و فعاليت‌هاى خورشيدى: روى بار الكتريكى و رسانش الكتريكى جو تاثير مى‌گذارند. اين تاثيرگذارى اگر با شرايط مناسب جوى همراه باشد مى‌تواند پديده‌هاى نورانى ايجاد كند. اين نوع پديده‌ها كمتر مطالعه شده است.
ب ـ پديده‌هاى با منشاء درون جو
5ـ آذرخش گلوله‌اى: كه شايد بتوان آن را صاعقه گلوله‌اى نيز ناميد در اثر تخليه الكتريكى ابرها مى‌تواند به وجود بيايد گرچه مطالعه قطعى آنها در انتظار انجام است.
ج ـ پديده‌هاى با منشاء درون پوسته زمين
6ـ نور زلزله: فيزيكدانان و زمين شناسان در دو سال اخير منشأپديده‌اى را كه معمولاً نور زلزله ناميده مى‌شد كشف كرده‌اند. به هنگام فعال شدن پوسته زمين، كه معمولاً زلزله نتيجه مشهود آن براى ساكنان روى زمين است، ناهنجارى‌هايى در ميدان مغناطيسى اطراف گسل‌ها به وجود مى‌آيد. همزمان با اين ناهنجارى‌هاى مغناطيسى يون‌ها در محيط اطراف به وجود مى‌آيند. به دام افتادن اين يون‌ها در ميدان مغناطيسى محل گسل حركت منظمى از سمت ميدان مغناطيسى قوى به ضعيف همراه با تابش در طول موج‌هاى مختلف ايجاد مى‌كند. اين حركت بسيارى از مواقع نوسانى است، مانند صفحه‌اى نورانى كه حركتى نوسانى انجام مى‌دهد. مشابه اين پديده در آزمايشگاه، آينه پلاسما ناميده مى‌شود. حركت اين يون‌ها ممكن است در راستاى گسل يا محور عمود بر آن باشد.
دـ منشا انسانی
امروزه بنا به گزارش ها و فاش شدن بسياري از اسناد رسمي مي فهميم كه اين بشقاب پرنده ها ساخت خود انسان هاي زميني است البته اگر از تمامي داستان هاي تخيلي صرفنظر كنيم. پس ديگر نبايد از ديدن بشقاب پرنده ها تعجب كرد زيرا وجود دارند و تعدادشان هم كم نيست ولي ساخت خود انسان هاي زميني هستند.
اكثر آنها براي مقاصد نظامي و جاسوسي طراحي مي شوند كه البته كاربردهاي فراوان ديگري دارند. اگر روزي بشقاب پرنده اي را ديديد كه جلوي شما آمد و پرسيد: آيا مي توانيد انگليسي صحبت كنيد؟ تعجب نكنيد. نه به خاطر به يادنداشتن زبان انگليسي بلكه به خاطر اين كه ممكن است شما سايفر را ديده باشيد.
سايفر يك پرنده بدون سرنشين و عمود پرواز، ساخت شركت سيكورسكي آمريكا است كه با تكنولوژي بشري ساخته شده و افراد هوشمند غيرزميني (در صورت وجود!) نقشي در طراحي و ساخت آن ندارند. هر شخصي كه اين پرنده آهني را در آسمان ببيند بدون گمان فكر مي كند كه يك بشقاب پرنده فضايي را ديده و چه بسيار افرادي كه با گزارش ديدن بشقاب پرنده در محل هاي آزمايش سايفر، موجبات خنده مهندسان شركت سيكورسكي را فراهم كردند.

اين موجود شبه فضايي خصوصيات خاصي دارد. قطرش حدود ۹۹/۶ متر، مساحت ملخ اصلي ۴/۲ مترمربع، وزن بارگذاري شده ۱۱۴ كيلوگرم است.
سايفر با تواني كه موتور AR-801 برايش به وجود مي آورد مي تواند تا ارتفاع هشت هزار متر پرواز كند. نيروي اين موتور ۳۷ هزار وات است كه مي تواند سرعتي معادل ۱۴۴ كيلومتر در ساعت بگيرد. سايفر به دليل حجم كم تنها سه ساعت در آسمان است و در اين مدت باز هم به دليل گنجايش سوختش ۵۸ كيلومتر پرواز مي كند.
سايفر مانند هلي كوپتر كومانچي از سيستم هدفگيري خودكار و سامانه هدايت الكتريك
(fly-by-Wire) كه محصول مشترك شركت بوئينگ و سيكورسكي است بهره مي برد. توانايي نشستن روي سطوح با زوايه ۱۵ درجه و فراز و فرود آني به طول ۱۲ فوت را دارد كه قابليتي منحصر به فرد است. بلندشدنش كاملاً عمودي ا ست و از راه دور هم (توسط ماشين كنترل) كنترل مي شود.
اين پرنده بدون سرنشين است. پس نشست و برخاست و بازگشت آن به مبدا به صورت خودكار است. تنها با فشردن يك دكمه بازگشت، سايفر در هر نقطه اي و مكاني كه باشد به خانه خود برمي گردد.
طراحي سايفر به گونه اي است كه هم براي مقاصد نظامي و هم غيرنظامي كاربرد دارد. در اولين آزمايش هايي كه در سپتامبر سال ۱۹۹۷ در محل آموزش ارتش آمريكا در ويرجينيا انجام شد اين پرنده خارق العاده بسيار هوشمند بود و در تست هاي پروازي ا ش توانست تمامي بمب هاي عمل نكرده در ايالت ايندينيا را پيدا كند و حتي به كمك مگنومترهايش تونل هاي زيرزميني، لوله هاي زيرگذر و سازه هاي زيرسطحي را مشخص و ردگيري كند. در منطقه آزمايش شهري ارتش آمريكا واقع در ايالت جورجيا (Mout)، سايفر بر فراز خيابان ها به پرواز درآمد و از درون پنجره ها حتي تا طبقات دوم عكسبرداري كرد و توانست اهداف به اندازه يك آدم را شناسايي كند.
در آزمايش سال ۱۹۹۶ در مدرسه پليس ايالت آلاباما از فراز آدمك هاي مصنوعي (به عنوان آشوب طلب) از ارتفاع ۱۵۰ متري گاز اشك آور رها كرد. همچنين از سقف ساختماني يك بسته ۵۰ كيلويي را برداشت و تا مقصدش (آشيانه اش) با خود حمل كرد.

طرح سكوي عملياتي چند منظوره امنيتي ـ حفاظتي براي مقاصدي مثل كنترل، ترابري، نظامي و شناسايي محيط در اوايل سال ۱۹۹۲ شروع شده است. شركت سيكورسكي مدل جديدتري با نام «سايفر ۲» ملقب به اژدهاي جنگنده ساخته است كه مي تواند ۲۰ كيلوگرم بار را به مدت دو ساعت حمل كند. وزن آن ۱۰۰ كيلوگرم و حداكثر سرعت آن ۲۳۰ كيلومتر در ساعت است. تنها تفاوت ظاهري آن با مدل قبلي بال هاي مجاور است به هرحال شركت سيكورسكي يك قرارداد ۴۶/۵ ميليون دلاري براي ساخت دو فروند پيش مدل و چهار ايستگاه زميني با نيروي دريايي آمريكا منعقد كرد و به سرعت در فاصله كمي پس از انعقاد قرارداد اول يك قرارداد ديگر به ارزش ۷۶/۳ ميليون دلار براي توليد ۱۵ فروند مدل استاندارد با نيروي دريايي بست.
يكي از عمده تفاوت هاي سايفر با ديگر محصولات شركت سيكورسكي، صرفنظر از شكل عجيب آن، حذف ملخ دم آن است.
چرخش ملخ باعث ايجاد گشتاوري در جهت چرخش مي شود كه توسط ملخ دم، نيرويي خلاف جهت براي خنثي كردن اين گشتاور اعمال مي شود ولي ديگر در سايفر، ملخ پايين را با سيستم عكس كننده انتقال نيرو به موتور حاصل مي كند تا اين گشتاور را خنثي كند.
اين موجود شگفت انگيز شايد براي شركت هاي غربي پديده اي جديد باشد ولي براي روس ها خير!
از سال ۱۷۵۴ ميخاييل لوموتولف طرح خود را كشيد تا سال ۱۹۴۷ كه كاموف مدل Ka-8 خود را ساخت و حتي مدل هاي Ra-50 (كوسه سياه) و غيره هميشه ملخ هم محور استفاده مي شد و دم تنها براي پايداري عرضي بود. حال اگر هلي كوپترها دايره اي شكل باشند ديگر به دم هم احتياجي نيست و از اين جا به Ka-137 مي رسيم يعني توپ پرنده روس ها كه در سال ۱۹۹۸ ساخته شد. اين توپ پرنده كه براي كارهاي تحقيقاتي، مراقبت از لوله هاي نفت و گاز، اكتشافات محيطي، كنترل ترافيك و عمليات ضد تروريست (مانند سايفر) طراحي شده بود از يك موتور پيستوني آلماني با توان ۴۸ كيلووات بهره مي برد. قطر ملخ مركزي آن ۳/۵ متر و ارتفاع ۸۸/۱ متر داشت. وزنش نسبت به سايفر بيشتر است (۲۸۰ كيلوگرم) و حداكثر سرعت ۱۷۵۴ كيلومتر در ساعت و برد ۵۳۰ كيلومتر و سقف پروازي پنج هزار متر دارد. از لحاظ عملكرد از سايفر بهتر است ولي هيكلي بزرگتر دارد.

نتیجه گیری
هميشه پاسخ من به آنهايي كه قسم مي‌خورند با چشمان خودشان بشقاب پرنده‌اي را ديده‌اند كه در آسمان ظاهر شده و ناگهان پس از چند دقيقه ناپديد شده، اين است كه : چرا بايد موجوداتي هوشمند و پيشرفته از نظر فناوري، اين همه وقت و انرژي صرف كنند كه به ديدن ما بيايند، اما پس از چند دقيقه بدون پياده شدن و حتي معرفي خود اينجا را ترك كنند؟ آنها مي‌توانند دست كم مدتي در مداري اطراف زمين بمانند، سپس اينجا را ترك كنند. در اين مدت بدون شك ما آنها را در رادارها رديابي مي‌كنيم. اما هيچ راداري هرگز بشقاب‌هاي پرنده را رديابي نكرده. اگر چه براي اين كار بسيار سعي شده است.
سرانجام اين كه، هربار كه ما نوري عجيب را مي‌بينيم، دليل بر اين نيست كه از شي‌اي ناشناخته و مسافراني از اعماق فضا تابش شده است. در بسياري موارد، علت ديدن بشقاب پرنده فقط بازتاب نورخورشيد از چاله‌هاي هوايي است كه همه‌ي هوانوردان با آن آشنا هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بیوگرافی

    بیوگرافی رپ

    کشتی کج

    این هم جان سینا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 482